مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 18:472022-05-25سياسي

استفاده از ظرفیت فعالان فرهنگی اصفهان برای بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)


رییس ستاد مراسم ارتحال امام(ره) در استان اصفهان گفت: از تمامی ظرفیت ها و همچنین ایده های فعالین فرهنگی استان اصفهان به جهت اجرای مناسب برنامه ها و همچنین تولید محتواهای تبلیغاتی و رسانه ای برای کل استان برنامه ریزی شده تا این به این موارد توأمان پرداخته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید رضا مرتضوی، استاندار استان اصفهان عصر امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در استان اصفهان اظهار داشت: بزرگ داشتن یاد حضرت امام خمینی(ره) فقط یک تکلیف برای ما نیست و یک ضرورت و نیاز است و مناسبت هایی که در ایام انقلاب در تقویم نهادینه شده، بزنگاه هایی است که مولفه های انقلاب بازخوانی شود.

مرتضوی با بیان این که کمیته ها حسب برنامه هایی که عنوان شد باید برنامه ریزی داشته باشند و متناسب با انتظارات گزارشات را به ستاد اعلام کنند، ادامه داد: برای این که برنامه ها به شکل مطلوب برگزار شود، داخل هر کمیته نسبت به سر فصل های اعلام شده توجه داشته باشد و فرماندار در هر استان نسبت به تشکیل ستاد بزرگداشت و برنامه های مرتبط با بزرگداشت ستاد همه تلاش و پشتیبانی خودشان را به میدان بیاورند .

استاندار اصفهان با اشاره به این که در صدا سیما اضافه بر پوشش برنامه ها یک سری کار ویژه طراحی کنند، عنوان داشت: برای بحث ارتحال با این پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت فعالان فرهنگی اصفهان برای بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)

استفاده از ظرفیت فعالان فرهنگی اصفهان برای بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)