مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 18:222022-05-25بين الملل

تحریم های جدید واشنگتن در ارتباط با نیروی قدس سپاه


وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای از اعمال تحریم هایی در ارتباط با نیروی قدس سپاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وزارت خزانه داری آمریکا امروز چهارشنبه از اعمال تحریم هایی علیه چند فرد و شرکت مرتبط با نیروی قدس سپاه خبر داد.

بر اساس بیانیه صادره در وبگاه وزارت خزانه داری آمریکا، دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری (OFAC) ادعا کرد که یک شبکه بین المللی به رهبری نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که باعث تسهیل فروش صدها میلیون دلار نفت ایران شده را در فهرست تحریم های خود قرار داده است.

در بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا در این باره آمده است که این کشور 10 فرد از جمله یک شهروند روسیه و 9 شرکت از جمله یک شرکت روسی را به بهانه ارتباط با سپاه پاسداران تحریم کرده است.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه می کند که 10 فرد حقیقی از اتباع کشورهای ایران، ترکیه و افغانستان بوده و 9 شرکت مورد تحریم نیز در هنگ کنگ، لبنان، چین، ایران، روسیه، کره جنوبی و امارات مستقر هستند.

در بیانیه مذکور بدون ارائه هر گونه سند و مدرکی آمده است: دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا امروز یک شبکه قاچاق نفت و پولشویی که تحت هدایت مقام های نیروی قدس سپاه پاسداران قرار دارد را تحریم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های جدید واشنگتن در ارتباط با نیروی قدس سپاه

تحریم های جدید واشنگتن در ارتباط با نیروی قدس سپاه