مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 18:072022-05-25حوادث

کشف بیش از 30 تُن آرد قاچاق توسط سربازان گمنام امام زمان در «صحنه»


با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) و توان عملیاتی پلیس اطلاعات انتظامی، 30 تُن آرد یارانه ای قاچاق در یک مرغداری کشف و ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، جهانبخش زنگنه تبار سرپرست فرمانداری صحنه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) و توان عملیاتی پلیس اطلاعات انتظامی شهرستان در ساعت 2 بامداد امروز، چهارم خردادماه بیش از 30 تُن آرد یارانه ای قاچاق در یک انبار کشف و ضبط و پرونده تخلف، تحویل مراجع قضایی شد.

وی تصریح کرد: متخلفان آرد یارانه ای را از نانوایی های سطح استان جمع آوری و در یک مرغداری محدوده روستای محمود آباد گاوکل با شرایط نامناسب نگهداری و هرچند شب یک بار با کامیون سنگین به یکی از شهرستان های مرزی در آذربایجان غربی انتقال و به صورت قاچاق از کشور خارج می کردند.

سرپرست فرمانداری صحنه ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای انتطامی شهرستان، به متخلفان اقتصادی هشدار داد: شهرستان صحنه برای قاچاقچیان و متخلفان تنظیم بازار ناامن است و با تمام متخلفین متناسب با نوع تخلف برخورد قانونی اعمال خواهد شد.

وی تاکید کرد: با توجه به سیاست های جدید دولت در مدیریت ارز ترجیحی و مردمی سازی یارانه ها دستگاه های اطلاعاتی و نظارتی در تمام ساعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 30 تُن آرد قاچاق توسط سربازان گمنام امام زمان در «صحنه»

کشف بیش از 30 تُن آرد قاچاق توسط سربازان گمنام امام زمان در «صحنه»