مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 18:072022-05-25اقتصادي

پیش آبگیری سد عمارت در گرمی/انتظار مردم بعد از 15 سال تحقق یافت


با ایام گرامیداشت فتح خرمشهر پیش آبگیری سد عمارت با حضور مسئولان استانی و منطقه ای در گرمی انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این مراسم که عصر چهارشنبه برگزار شد، استاندار اردبیل از سد عمارت به عنوان بزرگترین سد خاکی استان اردبیل یاد کرد و گفت: بعد از گذشت 15 سال مراحل اجرایی این سد به سرانجام رسید تا اهالی منطقه شمال استان از ثمرات و نتایج این سد بهره مند شوند.

سید حامد عاملی حجم واقعی سد را 182 میلیون متر مکعب و آبگیری موقت آن را 118 میلیون متر مکعب اعلام کرد و افزود: برای احداث این سد بیش از چهار هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و با تلاش مسئولان شرکت آب منطقه ای، سایر پیمانکاران و متولیان شاهد تکمیل و بهره برداری از این سد خاکی هستیم.

وی اظهار کرد: اجرایی شدن این سد در کنار تأمین آب شرب اهالی منطقه، به سیراب شدن اراضی منطقه گرمی و پارس آباد کمک کرده و بیش از هر زمان دیگر شاهد توانمندی بخش تولید در حوزه کشاورزی خواهیم بود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: برای تکمیل این سد 54 میلیارد تومان از سفر رییس جمهور اختصاص یافته تا این پروژه ارزشمند و پر خیر و برکت با ظرفیت مناسب به بهره برداری برسد.

عاملی مطالبه به حق مردم را در تکمیل سد و رفع نیازمندی های شرب، صنعت و کشاورزی منطقه یادآور شد و خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از هدر رفت آب در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش آبگیری سد عمارت در گرمی/انتظار مردم بعد از 15 سال تحقق یافت

پیش آبگیری سد عمارت در گرمی/انتظار مردم بعد از 15 سال تحقق یافت