مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 17:372022-05-25سياسي

دستور دادستان برای شناسایی عاملان آتش سوزی جنگل های حمیدیه خوزستان


جنگل های این شهرستان، گنجینه و میراث کهن استان خوزستان است و ضمن مجازات عوامل انسانی این آتش سوزی ها، چنانچه ترک فعل هر یک از مسئولان متولی امر در این خصوص برای دادستانی محرز شود، - جنگل های این شهرستان، گنجینه و میراث کهن استان خوزستان است و ضمن مجازات عوامل انسانی این آتش سوزی ها، چنانچه ترک فعل هر یک از مسئولان متولی امر در این خصوص برای دادستانی محرز شود، با جدیت و طبق قانون برخورد می شود.

دادستان عمومی و انقلاب حمیدیه خوزستان با صدور دستور ویژه به عوامل امنیتی و انتظامی این شهرستان، خواستار رسیدگی به موضوع آتش سوزی جنگل ها و مراتع شد.

مهدی امیری گفت: به محض اطلاع از چند مورد آتش سوزی در جنگل های حمیدیه، به عوامل امنیتی انتظامی شهرستان ماموریت داده شد که با قید فوریت و به صورت ویژه موضوع را بررسی و عاملان آن را شناسایی و دستگیر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری خوزستان، وی با تاکید بر حساسیت دستگاه قضایی بر حفاظت از منابع طبیعی و جنگل ها، افزود: جنگل های این شهرستان، گنجینه و میراث کهن استان خوزستان است و ضمن مجازات عوامل انسانی این آتش سوزی ها، چنانچه ترک فعل هر یک از مسئولان متولی امر در این خصوص برای دادستانی محرز شود، با جدیت و طبق قانون برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور دادستان برای شناسایی عاملان آتش سوزی جنگل های حمیدیه خوزستان

دستور دادستان برای شناسایی عاملان آتش سوزی جنگل های حمیدیه خوزستان