مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 17:372022-05-25سياسي

تشابه کار قضات و خبرنگاران/رسانه های زرد به دامن نظام بازگردند


معاون دادستان کل کشور با بیان اینکه تشابه بسیاری میان کار قضات و خبرنگاران وجود دارد، گفت: شجاعت ویژگی مشترک کار قضات و خبرنگاران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید عمرانی، ظهر چهارشنبه در مراسم رونمایی از پوستر دومین جشنواره رسانه و عدلیه استان یزد با بیان اینکه رسانه با پیشرفت فضای مجازی، ابعاد و گستردگی هایی پیدا کرده است، اظهار داشت: قضات در ماهیت و شکل، اشتراکاتی با خبرنگاران دارند زیرا برخی مشاغل و مناصب هستند که برای تصدی آن منصب وجود چند عامل ضروری است که یکی از آنها شجاعت است.

وی عنوان کرد: کار قضات و کار خبرنگاران یک شغل نیست بلکه یک مسئولیت است و برای انجام این مسئولیت، عدالت و تحلیلگری نیاز است.

عمرانی تاکید کرد: کار روشنگرانه خبرنگاران نیز از ویژگی های بارز و مهم است که البته این کار روشنگرانه باید با ملاحظاتی همراه باشد و باید مراقب بود که برخی خبررسانی ها منجر به ایجاد فتنه نشود.

معاون دادستان کل کشور ادامه داد: خبرنگاران و قضات هر دو امانتدار مردم هستند و اطلاع رسانی با این ویژگی کار بسیار دشواری است.

عمرانی اظهار داشت: گاهی اوقات ممکن است در دام افرادی بیفتیم که این اتفاق به دلیل برد رسانه ها و اهمیت کار قضات رخ می دهد بنابراین باید مراقب باشیم با جوسازی عده ای، اقدام به نشر هر مطلبی نکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشابه کار قضات و خبرنگاران/رسانه های زرد به دامن نظام بازگردند

تشابه کار قضات و خبرنگاران/رسانه های زرد به دامن نظام بازگردند