مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 17:122022-05-25سياسي

بزرگداشت 400 شهید طلبه و روحانی مازندران


همایش بزرگداشت 400 شهید طلبه و روحانی مازندران در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، همزمان با کنگره 4 هزار شهید روحانی کشور در شهر مقدس قم، همایش بزرگداشت 400 شهید طلبه و روحانی استان مازندران در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

حجت الاسلام جعفر رعایتی مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در این زمینه اظهار کرد: قشر روحانیت در جنگ و جبهه نسبت به جمعیت خود دوازده برابر اقشار دیگر شهید داده است.

وی با بیان اینکه روحانیت در خط مقدم جبهه بوده و در همه جا حضور گسترده داشته است،گفت: دشمن با تمام قوا و همه قدرت های داخلی و خارجی کمر همت بستند تا روحانیت را بزنند که دلیلش نیز مشخص است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا تصریح کرد: هر جا علما پیشگام مردم شدند موفق و پیروزی را به دنبال داشت اما همیشه از علما ضربه خوردیم و مشکل درست شد و چرا که هروقت که عارف شدند لباس علما را پوشیدند اما علم تقوا را نیاموختند و بصیر نبودند.

رعایتی خاطرنشان کرد: امروز اگر مردم دین اصیل و اسلام ناب را می خواهند باید از علما بگیرند و ما آمدیم تا به مردم بگوییم خادم دین و مردم هستیم و تا جانمان را برای انقلاب بدهیم و در لباس روحانی خدمتگذاری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت 400 شهید طلبه و روحانی مازندران

بزرگداشت 400 شهید طلبه و روحانی مازندران