مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 17:022022-05-25سياسي

حسینی: صهیونیست ها نمی توانند خللی در مقاومت مردم ایجاد کنند


معاون رییس جمهور در امور مجلس خطاب به خانواده شهید«صیاد خدایی»، گفت: صهیونیست ها و ایادی آنان با این اقدامات جنایتکارانه نمی توانند خللی در روحیه ظلم ستیزی و مقاومت ملت ایران ایجاد کنند.

- ، سید محمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور امروز(چهارشنبه) با حضور در منزل شهید حسن صیاد خدایی با خانواده این شهید دیدار و شهادت این سردار را تبریک و تسلیت گفت.

وی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام گرم و صمیمی رییس جمهور، صبر و بردباری خانواده شهید در این مصیبت را مورد تمجید و تحسین قرار داد.

معاون امور مجلس رییس جمهور با تاکید بر اینکه صهیونیست ها و ایادی آنان با این اقدامات جنایتکارانه نمی توانند خللی در روحیه ظلم ستیزی و مقاومت ملت ایران ایجاد کنند، گفت: بی تردید خون شهید خدایی الهام بخش جوانان انقلابی است و فرزندان برومند ایران اسلامی و جبهه مقاومت راه پر افتخار شهید را با عزم و اراده و انگیزه مضاعف ادامه خواهند داد.

حسینی با بیان اینکه شهید صیاد خدایی آگاهانه راه جهاد و شهادت را انتخاب کرد، خاطر نشان کرد: همانگونه که شهید از زمان دانش آموزی و نوجوانی یعنی در دوران دفاع مقدس با رضایت پدر و مادر در جبهه ها حضور یافت، در دفاع از حرم نیز در شمار پیشگامان بود، ما به وجود چنین انسانهای مخلص، انقلابی، ولایی و ایثارگر که بدون چشمداشت در خدمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: صهیونیست ها نمی توانند خللی در مقاومت مردم ایجاد کنند

حسینی: صهیونیست ها نمی توانند خللی در مقاومت مردم ایجاد کنند