مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 16:472022-05-25بين الملل

آیا یکشنبه موعد جنگ افروزی جدید علیه فلسطین است؟


روزنامه رأی الیوم با انتشار یادداشتی بعید ندانست که در سایه تداوم بازی تل آویو با آتش و پافشاری غیرمنطقی بر برگزاری راهپیمایی پرچم در بیت المقدس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، فلسطین پس از اصرار رژیم صهیونیستی در برداشتن گامی تشدید کننده که ممکن است کل وضعیت امنیتی را زیر و رو کند و میدان نبرد جدیدی را باز کند که هیچ کس از نتایج آن اطلاعی ندارد، در حالت انتظار و تنش به سر می برد.

روزنامه رأی الیوم با انتشار یادداشتی با این محور نوشت: یکشنبه آینده (29 می)، موعدی است که اسراییل برای راه اندازی به اصطلاح راهپیمایی پرچم از باب العامود و کوچه های شهر قدیمی قدس تا دیوار البراق در تلاش برای یافتن حاکمیت از دست رفته ، با نادیده گرفتن هشدارهای فلسطینی ها در مورد خطر این اقدام تحریک آمیز و نتایج فاجعه بار مورد انتظار آن اعلام کرده است .

بر این اساس، دولت اشغالگر اصرار دارد که راهپیمایی را برگزار کند که به وضعیت متشنج میدانی و احتمال رفتن مقاومت به دور جدیدی از نبردها کمک می کند تا معادله خود را در شهر قدس اشغالی مبتنی بر اصل عدم تعدی به مقدسات حفظ کند.

  بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این راهپیمایی طبق روال عادی خود برگزار خواهد شد و به اعلام رادیو اسراییل، وی از همه طرف ها از جمله  احزاب اسراییلی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا یکشنبه موعد جنگ افروزی جدید علیه فلسطین است؟

آیا یکشنبه موعد جنگ افروزی جدید علیه فلسطین است؟