مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 16:472022-05-25سياسي

تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی بجنورد نیازمند 120 میلیارد اعتبار است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی گفت: مجتمع فرهنگی بجنورد با صرف هزینه 22 میلیارد تومان به 50 درصد پیشرفت رسیده اما برای تکمیل آن 120 میلیارد تومان دیگر نیاز است.

- ، تقی صادقی صبح چهار شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: خراسان شمالی به صورت کلی در زیرساخت های فرهنگی دچار کمبود است که سعی داریم در سفر رییس جمهور اعتبار رفع بخشی از آن را اخذ کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی ادامه داد: برای حوزه فرهنگ و هنر 220 میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به تصویب استان رسیده اما این عدد نهایی نیست و بستگی به تأیید نهاد ریاست جمهوری دارد.

وی افزود: مجتمع فرهنگی بجنورد با صرف هزینه 22 میلیارد تومان به 50 درصد پیشرفت رسیده اما برای تکمیل آن 120 میلیارد تومان دیگر نیاز است؛ البته این مقدار فرای تجهیز مرکز است.

صادقی بیان داشت: یک شهرستان استان هیچ مرکز فرهنگی ندارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی گفت: جشنواره ملی عکس رضوی، با استقبال خوب شرکت کنندگان و ارسال یک هزار و 111 اثر از 28 استان کشور هم اکنون به مرحله داوری رسیده است.

وی افزود: جشنواره عکس رضوی در بخش های مختلف حرفه ای، ویژه، چند رسانه ای، برگزار شده است که با حضور داوران ملی و کشوری مورد بررسی و داوری قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی بجنورد نیازمند 120 میلیارد اعتبار است

تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی بجنورد نیازمند 120 میلیارد اعتبار است