مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 16:372022-05-25سياسي

شهدای روحانی رذیلت های اخلاقی را از خود دور کردند


شهدای روحانی قبل از شهادت رذیلت های اخلاقی را از خود دور کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد محمدی عصر چهارشنبه در همایش استانی تجلیل از خانواده های شهدای طلاب و روحانی در سالن ولایت اردبیل اظهار کرد: 75 رذیلت اخلاقی در وجود انسان قابل تجلی است که به جای آن با رشد معنوی و رسیدن به کمال می توان 75 فضیلت را نهادینه کرد.

وی خودسازی را اولین گام در خداشناسی توصیف کرد و گفت: روحانیون و طلاب در مسیر خودسازی تمام رذیلت های اخلاقی و زشتی های تربیتی را از خود دور کرده و به جای آن فضائل و نیکی ها را جایگزین کرده اند تا در مسیر خودسازی گام های جدی بردارند.

استاد حوزه و دانشگاه های قم تصریح کرد: شهدای روحانی قبل از شهادت، طعم شیرین شهادت را چشیدند چرا که با دور کردن رذیلیت ها و نزدیکی به قرب الهی همواره از روح معنوی و ارزشی بهره مند شده اند.

حجت الاسلام محمدی افزود: بر اساس آیات صریح قرآن شهدا در پیشگاه خداوند متعال از جایگاه بی نظیری برخوردار هستند و از خوان نعمت الهی همواره بهره می برند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز باید همه اقشار جامعه به ویژه روحانیون و طلاب با الگو قرار دادن شهدا مسیر مقاومت و عزتمندی را در عمل نشان داده و مردم را به امر نیک و خیر ترغیب و تشویق کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای روحانی رذیلت های اخلاقی را از خود دور کردند

شهدای روحانی رذیلت های اخلاقی را از خود دور کردند