مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 16:222022-05-25سياسي

عملکرد جهادگونه نظام سلامت برای مردم تبیین شود


امام جمعه رودسر در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دستاوردهای حوزه سلامت را طی سال های اخیر بی سابقه دانست و گفت: در فریضه جهاد تبیین بر دانشگاه علوم پزشکی گیلان واجب تر است تا عملکرد جهادگونه خود را برای مردم تشریح کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی امام جمعه شهرستان رودسر امروز با حضور در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دکتر ارسلان سالاری رییس دانشگاه دیدار کرد.

  امام جمعه رودسر در این دیدار با اشاره به اقدمات جهادی و انقلابی دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی سال های اخیر اظهار کرد: دستاوردهای عدیده حوزه سلامت گیلان با پشتکار و کار جهادی مسؤولان این حوزه بی سابقه بوده است.

  وی با بیان اینکه تریبون نماز جمعه امانت است و به سهولت در اختیار هر کسی برای گزارش دهی قرار نمی گیرد، افزود: اقدامات و حجم عملکرد دانشگاه علوم پزشکی گیلان در شهرستان رودسر به اندازه ای بود که از رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواستیم تا برای مردم در تریبون نماز جمعه، اقدامات را تشریح و تبیین کند.

  روحانی با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین بر دانشگاه علوم پزشکی گیلان واجب تر است، چرا که تشریح و تبیین اقدامات قابل توجه این دستگاه خدمات رسان برای مردم، بسیار امیدوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد جهادگونه نظام سلامت برای مردم تبیین شود

عملکرد جهادگونه نظام سلامت برای مردم تبیین شود