مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 16:172022-05-25اقتصادي

محموله کشتی 31 هزار تنی برنج به سراسر کشور حمل شد


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: با اختصاص 1400 کامیون، محموله برنج 31 هزار تنی کشتی حامل کالای اساسی که وارد بندر بوشهر شده بود به نقاط مختلف کشور حمل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مهدی شهابی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر امروز عصر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: از بدو ورود کشتی حامل برنج به بندر بوشهر همچنین بطور میانگین روزانه تعداد110  کامیون برای حمل محموله آن اختصاص یافته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بیان کرد: عمده مقاصد برنج حمل شده نیز به ترتیب شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، شیراز و انبار ذخیره کالای اساسی  در چغادک بوده است.

وی با توجه به اهمیت تأمین کالای اساسی در شرایط حساس و ویژه کنونی، بخش حمل و نقل جاده ای استان به محض ورود کشتی حامل برنج به بندر بوشهر، کامیون لازم را برای حمل محموله این کشتی اعزام کرد.

شهابی، روند حمل کالا از بنادر و مبادی ورودی کالا به استان را مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت : روند حمل کالاهای اساسی از بندر بوشهر و سایر بنادر استان و همچنین مبادی ورود کالا  با اختصاص کامیون لازم در حال انجام است و بخش حمل و نقل مشکلی برای حمل کالای مورد نیاز مردم ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله کشتی 31 هزار تنی برنج به سراسر کشور حمل شد

محموله کشتی 31 هزار تنی برنج به سراسر کشور حمل شد