مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 16:172022-05-25سياسي

کمبود نیرو چالش جدی بقاع متبرکه مازندران است


مدیرکل اوقاف وامورخیریه مازندران، کمبود نیرو در بقاع متبرکه را از جدی ترین چالش این اداره کل پس از بازنشسته شدن شمار زیادی از نیروهای شاغل در این اماکن بیان کرد.

- ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی عصر چهارشنبه در همایش هیئت امنای بقاع متبرکه مازندران درمرکز فرهنگی قرآنی بصیرت آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) آمل گفت: در سال های اخیر نیروهای زیادی که حقوق بگیر اوقاف و موقوفات استان بودند، بازنشسته شدند و متأسفانه پس از خروج این نیروها، جایگزینی انجام نشده است.

وی تصریح کرد: این درحالی هست که بیشترین تعداد مقابر امامزادگان و نوادگان ائمه اطهار در مازندران مدفون هستند و با وجود این ظرفیت بالا، نیاز هست که هرچه سریع تر شرایط ویژه ای برای ردیف جذب نیروها برای بقاع متبرکه مازندران اختصاص داده شود.

وی، خدمت در بقاع متبرکه و مقابر امامزادگان معصوم را یک توفیق الهی برای افرادی که به عنوان متولی و خادم دراین امکان مشغول هستند، دانست و گفت: توفیقی بالاتر از اینکه در خدمت و توجهات ائمه اطهار و امامزادگان معصوم بودند، وجود ندارد و این سعادت قطعاً نصیب هرکسی نخواهد شد.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه مازندران، کمبود اعتبار عمرانی برای بهسازی و تکمیل طرح های توسعه اماکن زیارتی ومقابر امامزادگان را از چالش های دیگر این اداره کل بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود نیرو چالش جدی بقاع متبرکه مازندران است

کمبود نیرو چالش جدی بقاع متبرکه مازندران است