مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 16:022022-05-25سياسي

روحانیت اصیل هیچ گاه از مردم جدانبوده است


روحیه بخشی در جبهه ها یکی از کارکردهای روحانیت در جبهه ها است، روحانیت اصیل هیچ گاه از مردم جدانبوده است بلکه خود را در خدمت مردم و آرمانهای انقلاب قرارداده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ پاسدار مجید علیپور فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز در همایش کنگره شهدای روحانی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین در جامعه امروز اظهارداشت: خط مقدم این جهاد را روحانیون و طلاب بر عهده دارند که باید خط فکری سیاسی و فرهنگی جامعه را تبیین کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز سیدالشهدای روحانیت استان فارس را شهید آیت الله دستغیب عنوان کرد که در جهان هم شناخته شده هستند.

حجت الاسلام محمد استوار میمندی، مدیر حوزه های علمیه فارس نیز در این همایش با بیان اینکه این مجلس به یاد علم و شهادت و کنگره شهدای روحانیت است، با اشاره به آیه 11 سوره مبارکه مجادله اظهار داشت: علم جایگاهی بس عظیم در نزد خداوند متعال دارد، در روایتی امام صادق(ع) خون شهید با این ارزش بالا را با مرکب و قلم عالم سنجش می کند.

استوار میمندی تصریح کرد: تعداد شهدای روحانیت در میان اقشار مختلف شهدا از ابتدای انقلاب تا به امروز قابل توجه است، اگرچه تاکنون مهجور مانده بودند، اما امروز بنا داریم از این شهدا قدردانی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیت اصیل هیچ گاه از مردم جدانبوده است

روحانیت اصیل هیچ گاه از مردم جدانبوده است