مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 16:022022-05-25بين الملل

رافائل گروسی: در مقطع حساسی در ارتباط با ایران قرار داریم


مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز در سخنانی در مجمع جهانی اقتصاد اعلام کرد: در مقطع حساسی در ارتباط با ایران قرار داریم.

- به نقل از خبرگزاری رویترز، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز چهارشنبه در سخنانی در مجمع جهانی اقتصاد در شهر داووس واقع در سوییس مدعی شد که مذاکرات با ایران به منظور پایان دادن به بن بست طولانی مدت پیرامون توضیح درباره منشأ قطعات اورانیوم غنی شده یافت شده در تاسیسات قدیمی اعلام نشده، در نقطه بسیار دشواری قرار گرفته است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، ایران و رافائل گروسی در ماه مارس سال جاری میلادی در خصوص برنامه ای 3 ماهه برای رسیدن به نتیجه ای در این باره به توافق رسیدند.

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در این خصوص ادامه داد که وی باید از هر گونه نتیجه گیری در این برهه زمانی خودداری کرده چرا که هنوز فرایند انجام آن به پایان نرسیده است .

وی در ادامه اضافه کرد: تنها می توانم بگویم که در مقطع حساسی قرار داریم.

این مقام آژنس بین المللی انرژی اتمی ابراز امیدواری کرد که از فاصله زمانی کنونی تا مادامیکه که قرار است این گزارش پیش از برگزاری نشست 3 ماهه این سازمان در 6 ژوئن (16 خرداد ماه) در اختیار شورای حکام قرار گیرد، استفاده بهینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رافائل گروسی: در مقطع حساسی در ارتباط با ایران قرار داریم

رافائل گروسی: در مقطع حساسی در ارتباط با ایران قرار داریم