مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 15:572022-05-25سياسي

جذب و تشکیل پرونده هزار مبلغ تخصصی در سال 1400


در سال 1400 اداره جذب و ساماندهی مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی بیش از هزار نفر مبلغ تخصصی را جذب و 18 مجوز فعالیت فرهنگی گروه های تخصصی صادر نموده است.

- ، حجت الاسلام حامد ملکی رییس اداره جذب مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از جذب هزار نفر مبلغ تخصصی، تشکیل 20 گروه تبلیغ تخصصی و صدور 18 مجوز فعالیت فرهنگی تخصصی برای گروه های تبلیغی طی سال 1400 خبر داد.

حجت الاسلام ملکی بیان کرد: اداره جذب و ساماندهی مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی، بر پایه توانمندی علمی و مهارتی در مسئله، موضوع یا مخاطب خاص در راستای تحقق مسئله محوری و برنامه های قطبی و… با بهره گیری از ظرفیت غنی مراکز تخصصی حوزه و دانشگاه و… در 40 رشته دارای اولویت نسبت به شناسایی و جذب مبلغان تخصصی از بین واجدین شرایط اقدام نموده است.

وی در ادامه به برگزاری 72 کمیته جذب تبلیغ تخصصی در سال 1400 اشاره نمود و اظهار داشت: سلسله جلسات این کمیته ها به صورت مستمر و منظم در طول سال هر هفته برگزار شده و در سال گذشته 2055 مبلغ تخصصی شناسایی گردید و با بررسی شرایط ایشان، در حدود هزار نفر به عنوان مبلغ تخصصی جذب شدند.

رییس اداره جذب و ساماندهی مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی گفت: کار ساماندهی مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی سایر نمایندگی ها و شعب دفتر تبلیغات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب و تشکیل پرونده هزار مبلغ تخصصی در سال 1400

جذب و تشکیل پرونده هزار مبلغ تخصصی در سال 1400