مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 15:472022-05-25اقتصادي

آماده حمایت از برنامه های سازمان انرژی اتمی در بخش تولیدات هستیم


استاندار گیلان با تأکید بر بهره گیری از انرژی هسته ای برای ارتقای بهره گیری کشاورزی، گفت: آماده لازم برای بسترسازی و حمایت از برنامه های سازمان انرژی اتمی در بخش تولیدات وجود دارد.

- ، اسدالله عباسی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار معاون سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به اینکه بنا به استفاده از این انرژی برای ساخت سلاح های هسته ای حرام است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال بهره گیری از این انرژی در زمینه پزشکی و کشاورزی است.

استاندار گیلان اضافه کرد: می توان از ظرفیت های انرژی هسته ای در ارتقای بهره وری کشاورزی و مبارزه با آفات به صورت مدرن استفاده بهینه کرد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در شرایط خشکسالی قرار داریم، ادامه داد: در پرورش گل های زینتی هم با بهره گیری از خاک هایی که مصرف آب کمتری دارند، می توان تولیدات این بخش را افزایش داد.

عباسی با اشاره به روش های موجود پرتودهی برای تولیدات محصولات کشاورزی و مرکبات ابراز امیدواری کرد که با ایجاد زنجیره های ارزش، ضمن کاهش هزینه ها، شاهد رشد تولید باشیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه این استان آمادگی لازم برای بسترسازی، حمایت و پشتیبانی از اجرای برنامه های سازمان انرژی اتمی در بخش تولیدات این استان را دارد، اضافه کرد: باید با رونق تولیدات و کسب و کار گیلانیان شاهد رش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده حمایت از برنامه های سازمان انرژی اتمی در بخش تولیدات هستیم

آماده حمایت از برنامه های سازمان انرژی اتمی در بخش تولیدات هستیم