مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 15:422022-05-25اقتصادي

آغاز غربالگری بینایی حدود 33 هزار کودک 3 تا 6 سال در سمنان


سرپرست اداره کل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه برنامه غربالگری بینایی کودکان سه تا 6 سال در این استان آغاز شد، گفت: تعداد کودکان مشمول این طرح در استان سمنان 32 هزار و 958 نفر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، برنامه غربالگری بینایی کودکان سه تا 6 سال در این استان با حضور سرپرست اداره کل بهزیستی استان سمنان و معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی آغاز شد.

محمود منطقی سرپرست اداره کل بهزیستی استان سمنان با حضور در این آیین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات ارائه شده توسط معاون و کارشناسان معاونت امور توسعه پیشگیری و به خصوص کارشناسان طرح غربالگری بینایی اظهار کرد: برنامه غربالگری بینایی کودکان از سال 1375 در سازمان بهزیستی آغاز شده و این طرح هر ساله با همراهی آحاد جامعه به یکی از طرح های موفق سازمان در بحث پیشگیری از معلولیت ها تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه طبق آمار اخذشده از ثبت احوال استان سمنان، کودکان مشمول این طرح در این استان 32 هزار و 958 نفر هستند، افزود: در سال جاری در هر شهرستان تعداد 41 پایگاه دائمی و غیردائمی و سیار در سطح اول و تعداد 9 اپتومتریست در سطح 2 و تعداد سه پزشک متخصص چشم برای اجرای برنامه با سازمان بهزیستی همکاری و همراهی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز غربالگری بینایی حدود 33 هزار کودک 3 تا 6 سال در سمنان

آغاز غربالگری بینایی حدود 33 هزار کودک 3 تا 6 سال در سمنان