مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 15:122022-05-25سياسي

23000 مسکن برای پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران احداث شده است


فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: 23 هزار مسکن برای پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران احداث شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفریضه ای فوری، قطعی و همگانی است و در اجرای این امر زمان را نباید از دست داد و همگانی بودن آن یعنی به آحاد جامعه مربوط است.

وی افزود: امروز در نزاجا مفتخریم که نخستین هیئت جهاد تبیین را در سطح کشور عالمانه و با برنامه ریزی تدوین و پایه گذاری کنیم و باید سلاح های ما، زبانمان باشد و هریک از ما یک سرباز در راه جهاد تبیین باشیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: عزت، سربلندی و اقتدار نظام بصیرت و نگاه الهی مقام معظم رهبری است و نظام ما هر چه دارد از ولایت که ادامه راه ائمه معصومین بوده دارا است و ولایت فقیه نماد عینی و صراط مستقیم است.

حیدری بیان کرد: اقتدار کشور در حوزه دفاعی با در رکاب بودن مقام معظم رهبری محقق شده است و امروز دست بلند نیروهای مسلح به فرمان رهبری در اسراییل فرود خواهد آمد.

وی ادامه داد: در حوزه سیاسی کشور آنچنان اقتداری پیدا کرده که در مقابل 6 قدرت جهانی می ایستیم و حرف خودمان را به کرسی می نشینیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فواید فضای مجازی، گفت: فضای مجازی یک صدا و سیمای اختصاصی برای هر خانواده است و نباید خانواده ها با غفلت از آن محیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23000 مسکن برای پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران احداث شده است

23000 مسکن برای پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران احداث شده است