مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 15:072022-05-25اجتماعي

مشارکت استان اردبیل در احداث صحن حضرت زینب(س) کربلا


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل از مشارکت استان در احداث 1000 مترمربع از صحن 160 هزار مترمربعی حضرت زینب(س) کربلای معلی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اسفندیار هوشیار بعدازظهر امروز در نشست با فرماندار خلخال اظهار کرد: مردم ولایت مدار استان اردبیل از جمله شهرستان خلخال در کمک به ساخت عتبات عالیات، مشارکت حقیقی و واقعی داشته اند و صحن حضرت زینب(س) کربلای معلی در 160 هزار مترمربع در دست ساخت است که استان اردبیل در مشارکت ساخت 1000 مترمربع آن مشارکت دارد.

وی افزود: صحن حضرت فاطمه زهرا(س) نیز با مساحت 220 هزار مترمربع در حال پایان است و در آینده نزدیک این صحن به بهره برداری خواهد رسید.

سیدجواد یحیی زاده، فرماندار خلخال نیز در این نشست بیان کرد: دهیاری ها، شوراهای اسلامی روستاها و شهرها، ادارات، نهادها و هیات امنای مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج و مشارکت فعالانه سمن های مردم نهاد و موسسات خیریه در جمع آوری کمک ها برای مشارکت بهتر در ساخت عتبات عالیات مشارکت دارند.

وی گفت: توجه به عتبات عالیات علی رغم تمام مشکلات، مورد توجه مردم است و این توجهات در قالب مشارکت در ساخت عتبات عالیات، جمع آوری و ارسال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت استان اردبیل در احداث صحن حضرت زینب(س) کربلا

مشارکت استان اردبیل در احداث صحن حضرت زینب(س) کربلا