مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 14:472022-05-25اجتماعي

200 ساعت دوره های آموزش مهارتی در استان سمنان برگزار می شود


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه 200 ساعت دوره های آموزش مهارتی در استان تدارک دیده شده است، گفت: مراکز یادگیری محلی در این راستا فعال هستند.

- ، محمد شاه حسینی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی آموزش و پرورش سمنان با اشاره به فعالیت های مراکز یادگیری محلی در کنار آموزش سواد پایه در سراسر استان، تاکید کرد: 200 ساعت دوره های آموزش مهارتی برای سواد آموزان استان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه 35 درصد از میزان آموزش های مهارتی استان برای مهارت های زندگی خواهد بود، تاکید کرد: 30 درصد دیگر از این آموزش ها مهارت های اجتماعی، 25 درصد برای حقوق شهروندی و 10 درصد مهارت های شغلی است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: هدف از تأسیس مراکز یادگیری محلی به عنوان پایگاه تخصصی ارائه کننده خدمات آموزشی و فرهنگی به بزرگسالان، تقویت، توسعه و بهبود نقش های اجتماعی و شرایط زندگی مخاطبان است.

شاه حسینی با بیان اینکه کاهش نرخ بازماندگان از تحصیل و بیسوادی دیگر رکن این آموزش ها است، ابراز داشت: در آینده، مراکز یادگیری محلی باید از طریق نیازسنجی دقیق بومی و منطقه ای دوره هایی متناسب با نیاز مخاطبان برگزار کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 ساعت دوره های آموزش مهارتی در استان سمنان برگزار می شود

200 ساعت دوره های آموزش مهارتی در استان سمنان برگزار می شود