مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 14:422022-05-25اقتصادي

بکارگیری تمهیدات لازم برای خرید گندم از کشاورزان استان اردبیل


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: تمهیدات لازم برای خرید گندم از کشاورزان شهرهای استان و شهرستان گرمی انجام شده و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

- ، علی نوبخت بعدازظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی خرید تضمینی محصولات کشاورزی شهرستان گرمی اظهار کرد: تمهیدات لازم برای خرید گندم از کشاورزان شهرستان گرمی انجام شده و هیچ گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد و فقط لازم است دو مرکز خرید این شهرستان، هرچه سریع تر نسبت رفع نواقص مراکز سریعاً اقدام نمایند.

وی ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه بندی وزارت جهاد کشاورزی را بسیار مهم و ضروری دانسته و تاکید کرد: تمامی کشاورزان قبل از شروع خرید نسبت به ثبت نام در سامانه پهنه بندی وزارت جهاد کشاورزی اقدام کنند تا در زمان مراجعه به مراکز خرید بدون معطلی بتوانند محصول خود را به مراکز تحویل دهند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل زمان برداشت محصولات را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: از کشاورزان تقاضا داریم از برداشت زودهنگام محصولات بخاطر داشتن رطوبت احتمالی خودداری کنند و در زمان های اعلام شده از سوی همکاران جهاد کشاورزی نسبت به برداشت محصولات اقدام کنند.

نوبخت در خصوص پرداخت بهای گندم نیز بیان کرد: در راستای تسریع در روند پرداخت به موقع بهای گندم لازم است مراکز خرید در سریع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بکارگیری تمهیدات لازم برای خرید گندم از کشاورزان استان اردبیل

بکارگیری تمهیدات لازم برای خرید گندم از کشاورزان استان اردبیل