مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 14:422022-05-25بين الملل

بنت: از تصمیم «جو بایدن» در قبال سپاه پاسداران استقبال می کنم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از تصمیم جو بایدن رییس جمهور آمریکا در نهایی کردن حفظ نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی، - بنت: از تصمیم جو بایدن در قبال سپاه پاسداران استقبال می کنم نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تشکر از تصمیم رییس جمهور آمریکا در حفظ نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی خارجی، وی را دوست واقعی این رژیم خطاب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از تصمیم جو بایدن رییس جمهور آمریکا در نهایی کردن حفظ نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی، استقبال می کند.

بنت همزمان با اعلام این تصمیم از سوی نشریه آمریکایی پولیتیکو در توییتی که در این رابطه منتشر کرد، نوشت: از تصمیم دولت آمریکا برای حفظ نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی، استقبال می کنم.

وی در ادامه نوشت: از جو بایدن به خاطر اتخاذ این تصمیم اصولی و از اینکه دوست واقعی اسراییل است، تشکر می کنم.

پیشتر پولیتیکو به نقل از یک مقام ارشد غربی، از تصمیم نهایی بایدن جهت نگه داشتن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست سازمان های تروریستی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنت: از تصمیم «جو بایدن» در قبال سپاه پاسداران استقبال می کنم

بنت: از تصمیم «جو بایدن» در قبال سپاه پاسداران استقبال می کنم