مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 14:372022-05-25بين الملل

عقده گشایی تل آویو علیه حزب الله با رزمایش و خرید دو کشتی از آمریکا


رژیم صهیونیستی که هنوز عقده شکست نیروی دریایی خود در جریان تجاوز به لبنان در سال 2006 را دارد، این روزها با انتشار خبر خرید دو کشتی حمل نظامی از آمریکا و ادعای افزایش توانمندی نیروی دریایی خود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع رسانه ای همچنان از تداوم تلاش ارتش رژیم صهیونیستی به منظور آماده شدن برای جنگ آتی و به طور خاص فرضیه رویارویی با حزب الله لبنان خبر می دهند.

روزنامه رأی الیوم با انتشار یادداشتی در این خصوص نوشت که اقدام اخیر  ارتش اسراییل در به نمایش گذاشتن افزایش توانمندی دریایی اش، برای محو کردن موضوع شکست تاریخی که در جریان تجاوز به لبنان در سال 2006 متحمل شد، صورت گرفت.

هنگامی که حزب الله با حمله به ناوچه ساعر 5 که به منزله جواهری بر تاج نیروی دریایی رژیم صهیونیستی بود، آن را غافلگیر کرد.

نویسنده در ادامه تصریح کرد: یادآوری این نکته مفید است که در سال 2019، نیروی دریایی حزب الله تصاویر جدیدی از هدف قرار دادن ساعر 5 در جریان تجاوز رژیم صهیونیستی در سال 2006 به لبنان، منتشر کرد.

علاوه بر آن، صحنه های دیگری که تعدادی موشک دریایی مختلف را نشان می داد منتشر کرد.

وب سایت YNET وابسته به روزنامه یدیعوت آحارانوت در این خصوص نوشت که حزب الله تصاویری را نشان داد که قبلاً فاش نشده بود، مانند آماده کردن برای شلیک ، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقده گشایی تل آویو علیه حزب الله با رزمایش و خرید دو کشتی از آمریکا

عقده گشایی تل آویو علیه حزب الله با رزمایش و خرید دو کشتی از آمریکا