مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 14:372022-05-25سياسي

2500 طرح اشتغالزایی در استان یزد اجرا می شود


مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از اجرای 2 هزار و 500 طرح اشتغالزایی در استان یزد خبر داد.

- ، محمد ترکمانه، ظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به خدمت رسانی این بنیاد به 12 هزار روستا در سطح کشور اظهار داشت: در روستاها 200 هزار طرح اقتصادی اجتماع محور اجرا شده و این اقدامات توسط شبکه ای از تسهیلگران انجام می شود.

وی با اشاره به کارکرد تسهیلگران در راستای پایداری این مشاغل عنوان کرد: شبکه هزار نفری تسهیلگران در کشور شکل گرفته و امسال 6 هزار میلیارد تومان برای تکمیل زنجیره های اشتغال توسط این تسهیلگران اختصاص داده شده است.

ترکمانه یادآور شد: در استان یزد با اشاره به وجود صنایع نساجی، زنجیره نساجی را شکل خواهیم داد و امیدواریم با ایجاد این زنجیره بتوانیم محصولات خرد روستایی را به عرصه صادرات برسانیم.

وی ادامه داد: در استان یزد 3 هزار و 965 طرح اقتصادی اجرا کرده ایم که منجر به سرمایه گذاری 528 میلیارد تومانی شده که از این تعداد 3 هزار و 957 طرح، اجتماع محور خرد و خانگی بوده که در روستاهای استان یزد اجرایی شده است.

مدیرعامل بنیاد برکت افزود: امسال همه روستاها در 11 شهرستان استان را تحت پوشش قرار خواهیم داد و با تشکیل کارگروه و صندوق، افراد بیکار را در مسیر کارآفرینی و فعال کردن ظرفیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 طرح اشتغالزایی در استان یزد اجرا می شود

2500 طرح اشتغالزایی در استان یزد اجرا می شود