مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 14:322022-05-25اجتماعي

119 کیلومتر از راه های خراسان جنوبی بهسازی شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: 119 کیلومتر از راه های استان از ابتدای سال جاری برای ایمن سازی کاربران جاده ای بهسازی شده است.

- ، اسدالله جلال زاده ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: مؤثرترین شرایط حمل و نقل، داشتن یک سطح سرویس مناسب راه علائم ایمنی لازم بوده تا تردد در جاده های استان به آسودگی انجام شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای بهسازی راه های استان بیان کرد: طی دو ماه گذشته 119 کیلومتر از راه های استان روکش داده و بهسازی شده است.

جلال زاده ایمن سازی کاربران جاده ای را از جمله اهداف بهسازی راه ها عنوان کرد و افزود: همچنین در راستای ایجاد سطح سرویس مناسب جهت کاربران جاده ای، آسفالت های محورهای ارتباطی ترمیم و لکه گیری شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین شش و نیم کیلومتر اسلاری سیل در محور بیرجند سربیشه انجام شده است.

جلال زاده با بیان اینکه در راستای تسهیل در امر تردد در جاده های استان پروژه های روکش آسفالت تقویتی، حفاظتی لکه گیری و درزگیری اجرایی شده است، گفت: همچنین در راستای ایجاد روکش تقویتی بیش از 37 هزار تن آسفالت مصرف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

119 کیلومتر از راه های خراسان جنوبی بهسازی شد

119 کیلومتر از راه های خراسان جنوبی بهسازی شد