مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 14:322022-05-25بين الملل

تأکید سازمان ملل بر حل پایدار علل درگیری در یمن


فرستاده دبیر کل سازمان ملل در امور یمن بر ضرورت حل پایدار برخی علل و عوامل اصلی درگیری در یمن تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هانس گراندبرگ فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن گفت که مقابله با نابسامانی اقتصادی یمن، رکن اصلی رفع درد و رنج غیرنظامیان یمنی است و بایستی به یک راه حل پایدار برای برخی علل اصلی درگیر ی ها دست یافت.

گراندبرگ بر ضرورت شناسایی زمینه های کمک به طرف ها برای دستیابی به وجه مشترک برای حل وفصل مسائلی که بر همه یمنی ها در سراسر یمن تأثیرگذار است، تأکید کرد.

طبق گزارش وبگاه الیوم السابع ، استفان دوگاریک سخنگوی سازمان ملل متحد نیز گفت که گراندبرگ نشست دو روزه ای را با کارشناسان اقتصادی یمنی برگزار و با آن ها درباره اولویت های روند صلح گفت وگو کرد و آن ها با اشاره به انگیزه ای که آتش بس درباره مسائل اقتصادی ایجاد کرده است، فرصت های پیشرفت بیشتر در این زمینه را مشخص کردند.

وی افزود که در این دیدار مهم ترین مسائل اقتصادی از جمله مسئله هماهنگی سیاست های مالی، تثبیت نرخ ارز در سراسر یمن، درآمدهای دولت، تأمین مالی خدمات غیرنظامی، افزایش هزینه های کالا به دلیل محدودیت های آزادی تردد، مالیات مضاعف، بازسازی، بدهی عمومی و سایر موارد راهبردی بررسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید سازمان ملل بر حل پایدار علل درگیری در یمن

تأکید سازمان ملل بر حل پایدار علل درگیری در یمن