مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 14:322022-05-25سياسي

نخستین گروه عوامل حج تمتع امشب عازم عربستان می شوند


رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه اقدامات اجرایی حج تمتع 1401 علی رغم زمان اندک به خوبی انجام گرفته است، گفت: ویزای تعدادی از عوامل اجرایی صادر شده است و این افراد تا ساعاتی دیگر به عربستان اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سید صادق حسینی، رییس سازمان حج و زیارت در جلسه فرآیندهای اجرایی حج تمتع 1401 با اعلام اینکه ویزای تعدادی از عوامل اجرایی صادر شده است و تا ساعاتی دیگر اعزام خواهند شد، گفت: خوشبختانه با تلاش تمامی دست اندرکاران و برنامه ریزی های صورت گرفته، اقدامات اجرایی حج تمتع 1401 علی رغم زمان اندک به خوبی انجام گرفته است.

وی افزود: موضوعات اسکان، پروازهای اعزام و بازگشت حجاج، بیمه حداکثری حجاج، موضوع ارسال داروها و تجهیزات پزشکی، واکسیناسیون حجاج و سایر موضوعات حل شده و دغدغه ای در این راستا وجود ندارد.

رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه واکسیناسیون مطابق شرایط و ضوابط تعیین شده کشور میزبان مدنظر قرار گرفته است، گفت: موضوع تزریق واکسن مننژیت و واکسن فلج اطفال به حجاج نیز در دستور کار است و تأمین اقلام آن نیز به خوبی صورت گرفته است.

حسینی بر موضوع تزریق واکسن های مطرح شده برای توجه به سلامت حجاج حج تمتع 1401 تاکید کرد و گفت: سلامت حجاج عزیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و به آن توجه ویژه ای خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین گروه عوامل حج تمتع امشب عازم عربستان می شوند

نخستین گروه عوامل حج تمتع امشب عازم عربستان می شوند