مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 13:372022-05-25سياسي

یک هزار نیروی جدید مورد نیاز یگان حفاظت میراث فرهنگی است


فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی با اشاره به مشکلات نیروی انسانی در این یگان، گفت: یگان حفاظت میراث فرهنگی نیازمند یک هزار نفر نیروی انسانی جدید است.

- ، سردار حسن مهری در حاشیه بازدید ظهر چهارشنبه خود از آثار تاریخی سمنان و در دیدار با مسئولان یگان حفاظت از میراث فرهنگی این استان با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی و تجهیزات دو مشکل اساسی یگان است، تاکید داشت: به ازای هر دو هزار اثر تاریخی یک نیروی انسانی وجود دارد.

وی با بیان اینکه دو هزار نیروی حفاظت در مجموعه میراث فرهنگی کشور وجود دارد، ابراز کرد: اگر بخواهیم که به خوبی از میراث این کشور بهره بگیریم و مشکلات کمبود نیرو را بر طرف کنیم نیاز به یک هزار نفر دیگر در این مجموعه داریم.

فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی با بیان اینکه آثار تاریخی این کشور بعضاً نیازمند حفاظت شبانه روزی هستند، تاکید کرد: یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با کمبود نیرو مواجه است و این کار را دشوار می سازد.

فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی با بیان اینکه تنها نیروی حفاظتی برای حفظ میراث فرهنگی مؤثر نیست بلکه باید فرهنگ سازی نیز مد نظر باشد، گفت: اگر مشارکت اجتماعی و فرهنگ سازی در زمینه حفاظت از میراث فرهنگی در جامعه بیش از پیش پرداخته شود می تواند تا حد زیادی کمک کننده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار نیروی جدید مورد نیاز یگان حفاظت میراث فرهنگی است

یک هزار نیروی جدید مورد نیاز یگان حفاظت میراث فرهنگی است