مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 13:222022-05-25پزشكي

ماجرای فردی که مدعی بود 30 ساعت زیرآوار مانده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، شب گذشته صداوسیما گزارشی پخش کرد که در آن فردی مدعی شد پس از 30ساعت از زیر آوار در آمده است؛ حالا امروز تصویری از این فرد در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد او قبلا در حال کمک رسانی به مردم در ماجرای حادثه آبادان بوده است.

دانشگاه علوم پزشکی آبادان متنی را در خصوص صحبت های شهروند صدمه دیده در متروپل منتشر کرد: ضمن عرض خسته نباشید به تمام جهادگرانی که این روزها در عرصه های مختلف خدمت در مسیر پایان دادن به بحران جانخراش سقوط ساختمان متروپل و التیام دردهای به حق شهروندان هستند، به اطلاع می رساند در پی ادعای فردی مبنی بر اینکه در حادثه فروریختن ساختمان، بعد از 30 ساعت از زیر آوار بیرون آورده شده است، بر خود لازم می دانیم تا توضیحات زیر به منظور تنویر افکار عمومی حضور مطالبه گران محترم عنوان می شود.

بر اساس وظیفه ذاتی نیروهای امدادگر درمانی در خط دوم حادثه قرار می گیرند و معمولاً پس از اعلام نیاز نیروهای آتش نشان و آواربردار، آمبولانس به خط اول حادثه اعزام می شود.

در موضوع شب گذشته نیز با توجه به ازدحام امدادگران و نیروهای مردمی اعلام می شود فردی زنده از زیر آوار بیرون آورده شده است و با اعلام درخواست اعزام یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه، بلافاصله کارکنان فوریت های پزشکی در محل حاضر و فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای فردی که مدعی بود 30 ساعت زیرآوار مانده

ماجرای فردی که مدعی بود 30 ساعت زیرآوار مانده