مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 13:072022-05-25اقتصادي

تسهیلات بانکی ودیعه مسکن برای متقاضیان واجد شرایط افزایش یافت


معاون اول رییس جمهور در جلسه ساماندهی بازار اجاره مسکن از افزایش تسهیلات ودیعه مسکن برای متقاضیان واجد شرایط خبر داد.

- ، جلسه ساماندهی بازار اجاره مسکن صبح امروز (چهارشنبه) به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار شد و پیشنهادات وزارت راه و شهرسازی برای ساماندهی بازار اجاره مسکن و کمک های حمایتی دولت و ارائه تسهیلات بانکی به متقاضیان واجد شرایط مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مخبر در این جلسه که وزرای راه و شهرسازی و دادگستری و همچنین معاون حقوقی رییس جمهوری حضور داشتند، با اشاره به اقدامات و برنامه های دولت برای آرامش بازار اجاره مسکن تاکید کرد: کمک های حمایتی و پرداختی ودیعه مسکن به افراد واجد شرایط به ویژه بخشی از جامعه که در تهیه مسکن دچار مشکلات اساسی هستند، متمرکز می شود.

معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: با کمک دستگاه های نظارتی باید تمامی مصوبات هیأت دولت و ستاد تنظیم بازار در خصوص نظارت بر نحوه تغییر قیمت ها در بازار اجاره مسکن و همچنین عملکرد بنگاه ها و مشاوران ملکی با دقت پیگیری شود.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی نیز در این جلسه گفت: سقف تسهیلات ودیعه اجاره مسکن و اسکان موقت به خانوارهای واجد شرایط در سال جاری تا 4 برابر افزایش یافته است و کمک های تسهیلاتی و حمایتی دولت به گونه ای تنظیم شده است که بدون تحری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات بانکی ودیعه مسکن برای متقاضیان واجد شرایط افزایش یافت

تسهیلات بانکی ودیعه مسکن برای متقاضیان واجد شرایط افزایش یافت