مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 12:522022-05-25سياسي

ستاد اجرایی فرمان امام به راه اندازی صنعت پوشاک ورود کند


نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: ستاد اجرایی فرمان امام از جمله نهادهایی است که به واسطه فعالیت ها خود می تواند به بحث راه اندازی صنعت پوشاک در سراسر کشور ورود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری ظهر امروز در جریان دیدار با مدیرعامل بنیاد برکت که به منظور افتتاح چند طرح عمرانی و امضای تفاهمنامه با استانداری به یزد سفر کرده است، اظهار کرد: کار ستاد اجرایی فرمان امام، خدمت به مردم است و آنچه خیمه های انقلاب را برپا نگه داشته، دعای مردم محروم و مستضعف است.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر استمرار انقلاب افزود: یکی از اقداماتی که استمرار انقلاب را رقم می زند و دستاوردهای انقلاب را در دل و جان مردم نفوذ می دهد، خدمات ستاد اجرایی فرمان امام و رسیدگی به مستمندان است.

امام جمعه یزد با اشاره به دسته بندی بیکاران گفت: یک گروه از بیکاران ما، فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند که علاقمند به انجام کار هستند اما نمی دانند دقیقا چه کاری انجام دهند که در این شرایط، ستاد اجرایی فرمان امام می تواند طرح هایی را تدوین کند و این طرح ها را با آموزش در اختیار فارغ التحصیلان قرار دهد و با نظارت و حمایت، جوانان را با اجرای این طرح ها کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد اجرایی فرمان امام به راه اندازی صنعت پوشاک ورود کند

ستاد اجرایی فرمان امام به راه اندازی صنعت پوشاک ورود کند