مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 12:472022-05-25سياسي

کنگره شهدای روحانی با تشییع پیکر طلبه شهید تازه تفحص شده به پایان رسید +تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، کنگره 4000 شهید روحانی امروز با حضور خانواده های شهدا، علما و جمعی از مسئولان ملی و شخصیت های حوزوی در مصلای شهر مقدس قم برگزار شد.

در ابتدای این کنگره حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه به ارائه گزارشی از دستاوردها و روند برگزاری کنگره شهدای روحانی پرداخت و سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد کنگره شهدای روحانی برای شرکت کنندگان در این همایش، پخش شد.

همچنین، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه و سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در ادامه این کنگره در مورد نقش روحانیون در طول تاریخ اسلام و اهمیت برگزاری این کنگره به ایراد سخن پرداختند.

آیت الله سید ابراهیم رییسی نیز با برقراری ارتباط ویودیو کنفرانسی با این کنگره، ضمن تقدیر از زحمات دست اندرکاران کنگره شهدای روحانی در مورد وظایف و دستاوردهای روحانیون به ایراد سخن پرداخت.

قرائت دلنوشته فرزند نخستین شهید روحانی مدافع حرم مصطفی مالامیری، رونمایی از تمبر یابود و محصولات فرهنگی کنگره و قرائت بیانیه پایانی کنگره شهدای روحانی نیز از دیگر بخش های این همایش بوده است.

کنگره 4000 شهید روحانی با تشییع پیکر حسینعلی شاهچراغی طلبه شهید تازه تفحص شده، در مصلای شهر مقدس قم و در جوار بارگاه حضرت معصومه(


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره شهدای روحانی با تشییع پیکر طلبه شهید تازه تفحص شده به پایان رسید +تصاویر

کنگره شهدای روحانی با تشییع پیکر طلبه شهید تازه تفحص شده به پایان رسید +تصاویر