مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 12:472022-05-25سياسي

لزوم سوق دادن فعالیت های فرهنگی به سمت پایگاه های مردمی در خراسان شمالی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: فعالیت های فرهنگی را باید به سمت پایگاه های مردمی سوق دهیم تا از این طریق استعدادها را کشف و نخبگان و اصحاب تخصص را بیشتر از گذشته با پایگاه های مردمی پیوند بزنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، تقی صادقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به اینکه آزادسازی خرمشهر، نماد پیروزی عوامل معنوی بر همه اسباب و عوامل مادی است، اظهار کرد: با قائده و فرمولی که امام خمینی (ره) در برابر ما قرار داده و شهیدان این فتح بزرگ را به ارمغان آوردند، خرمشهرهای آینده ای در پیش است که شاهد فتح آنها خواهیم بود.

وی به رویکرد تحولی دولت سیزدهم که دولت مردمی است، اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم با اراده ملت شکل گرفت و این دولت دارای گفتمان و آرمان هایی برخواسته از آرمان های انقلاب اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه گفتمان دولت سیزدهم بر چهار رکن استوار است، افزود: عدالت محوری، دانش بنیان بودن، خانواده بنیان بودن  و مردمی بودن از جمله این ارکان هستند.

صادقی تاکید کرد: فعالیت های فرهنگی را باید به سمت پایگاه های مردمی سوق دهیم تا از این طریق استعدادها را کشف و نخبگان و اصحاب تخصص را بیشتر از گذشته با پایگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم سوق دادن فعالیت های فرهنگی به سمت پایگاه های مردمی در خراسان شمالی

لزوم سوق دادن فعالیت های فرهنگی به سمت پایگاه های مردمی در خراسان شمالی