مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 12:372022-05-25اقتصادي

درخواست روسیه برای واردات کالاهای ایرانی


در بازار روسیه نیازهای متعددی وجود دارد که کالاهای ایرانی می توانند آن را تامین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، الکساندر نواک روز چهارشنبه در نشست تجاری ایران و روسیه با بیان اینکه رهبران دو کشور برای افزایش همکاری های اقتصادی تلاش می کنند، اظهار کرد: امروز فشارهای بسیاری از کشورهای غیردوست به روسیه وارد شده که نیاز افزایش همکاری های دو کشور را بیشتر می کند و به همین دلیل هیأت بزرگی از روسیه متشکل از بخش های دولتی، فرمانداری، تجار، فعالان اقتصادی و نمایندگان واحدهای تولیدی به ایران آمده تا برای تعمیق روابط اقدام کنیم.

معاون نخست وزیر روسیه با تاکید بر اینکه نشست امروز بین ایران و روسیه نقش بسیار مهمی در روابط بین دو کشور دارد، خاطرنشان کرد: به دنبال ارائه تصویر واقعی و شفاف برای روابط بین دو کشور و تعمیق روابط با ایران هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط بسیار خوبی برای افزایش همکاری با ایران به وجود آمده است، تاکید کرد: می توانیم در طرح ها و پروژه های مهم در ایران مانند نیروگاه اتمی بوشهر همکاری داشته باشیم و روابط بین دو کشور را توسعه بخشیم.

نواک با اشاره به اینکه به دنبال افزایش حجم تبادلات بین دو کشور هستیم، تصریح کرد: در سال گذشته فرصت خوبی برای افزایش تجارت ایران و روسیه به وجود آمد به طوری که حجم تبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست روسیه برای واردات کالاهای ایرانی

درخواست روسیه برای واردات کالاهای ایرانی