مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 12:372022-05-25سياسي

امکان تردد کشتی های با پرچم ایران به همه بنادر روسیه فراهم شود


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بر تسهیل تردد کشتی های با پرچم جمهوری اسلامی ایران به تمامی بنادر روسیه از جمله بندر «نووراسییسک» تاکید کرد.

- به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، علی اکبر صفایی در نشست بررسی توسعه همکاری های دریایی و بندری ایران و روسیه که با حضور دیمیتری زورئوف استانیسلاوویچ معاون وزیر حمل و نقل روسیه و هیئت همراه برگزار شد با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بر اساس سیاست های دولت ارتباطات گسترده ای با کشورهای همسایه برقرار کرده است، اظهار داشت: اثرات این ارتباطات گسترده در حوزه تجاری قابل مشاهده است.

به گفته وی کشور دوست و بزرگ روسیه نیز ارتباطات خوب و گسترده ای با کشورهای حاشیه دریای خزر و خلیج فارس دارد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه جلسات و توافقات خوبی به صورت کلی بین ایران و روسیه در بخش های مختلف داشته ایم، تصریح کرد: دیگر فرصت و زمان رایزنی برای مسائل کلی فراهم نیست و باید به صورت پروژه محور تبادلات تجاری بین دو کشور دوست و بزرگ ایران و روسیه و کشوهایی نظیر هند و عمان در دستورکار قرار گیرد.

سرمایه گذاری ایران در خرید و ساخت کشتی برای فعالیت در دریای خزر معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در خرید کشتی و ساخت کشتی برای فعالیت دریای خزر به سرعت سرمایه گذاری می کنیم و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تردد کشتی های با پرچم ایران به همه بنادر روسیه فراهم شود

امکان تردد کشتی های با پرچم ایران به همه بنادر روسیه فراهم شود