مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 12:322022-05-25اجتماعي

راهکارهای تقویت بنیه آموزشی دانش آموزان برای ورود به مدارس خاص


یک پژوهشگر و مدرس ریاضی در خصوص راهکارهای تقویت بنیه آموزشی دانش آموزان برای ورود به مدارس خاص، گفت: دانش آموزان باید طوری درس بخوانند که بتوانند همان مطالب را در قالب کنفراس ارائه دهند.

- محمدرضا فاتحی نسب، پژوهشگر و مدرس ریاضی در گفت وگو با خبرنگاران فارس از یزد، در خصوص راهکارهای تقویت بنیه آموزشی دانش آموزان مقاطع تحصیلی مختلف، اظهار کرد: با توجه به تغییر رویکر آموزش و پرورش در جذب دانش آموزان با استعداد و ایجاد زمینه ادامه تحصیل آنها در مدارس خاص، تدوین راهکار مناسب برای بهره برداری بیشتر از این فرصت ضروری است.

وی افزود: در فرآیند ورود به مدارس خاص، دانش آموزان در پایان سال تحصیلی وارد آزمونی می شوند تا بتواند بر اساس نمره و امتیازی که کسب می کنند، میزان مهارت علمی آنها سنجیده و در نهایت وارد مدارس خوب آموزش و پرورش شوند.

این پژوهشگر حوزه درس ریاضی گفت: مدارس خاص از این جهت خوب است که دانش آموزان مستعد و غیر برخوردار هم می توانند از امتیاز ویژه نظام آموزشی استفاده کنند.

فاتحی نسب در ادامه با بیان این که دانش آموزان برای ورود به مدارس خاص در یک محیط علمی و در کنار همکلاسی های خود برای رسیدن به نیمکت مدارس خاص تلاش می کنند، تصریح کرد: بهره برداری از معلمان نمونه و ممتاز آموزش و پرورش از جمله مهمترین ویژگی مدارس خاص ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای تقویت بنیه آموزشی دانش آموزان برای ورود به مدارس خاص

راهکارهای تقویت بنیه آموزشی دانش آموزان برای ورود به مدارس خاص