مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 12:222022-05-25ورزشي

دعوت جمعی از مداحان برای اجتماع «سلام فرمانده» ورزشگاه آزادی


جمعی از مداحان با انتشار یادداشت و پیام تصویری از کودکان و نوجوانان خواستند تا در مراسم اجرای سرود سلام فرمانده ورزشگاه آزادی شرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، چند روز پیش بود که حاج محمود کریمی با انتشار یادداشتی از کودکان و نوجوانان خواست تا در مراسم اجرای سرود سلام فرمانده ورزشگاه آزادی تهران شرکت کنند پس از آن چند تن از ذاکران خاندان عصمت و طهارت (ع) نیز با انتشار پیام های تصویری و مکتوب جداگانه از خانواده ها و کودکان دعوت کردند تا در این مراسم حضور داشته باشند.

محمود کریمی در این یادداشت کوتاه نوشته است: بسم الله الرحمن الرحیم کودکان و نوجوانان هیأت رایه العباس (ع) سلام علیکم، رفقا اگر من به جای شما بودم به جای شرکت در جلسه پنجشنبه هیأت برای اجرای سرود سلام فرمانده به ورزشگاه آزادی می رفتم.

همچنین مهدی سلحشور با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت: سلام فرمانده، سلامی است از جنس لبیک که نسل های متمادی انقلاب را پای کار آورده! سرودی است، هویت ساز که باور می سازد و نسلی فهمیده ما همه یار دبستانی یک مکتب و ایدئولوژی هستیم، بارها خوانده ایم؛ من از کودکی عاشقت بوده ام! همه به احترام آن فرمانده موعود تمام قد می ایستیم و سلام بر او زمانی که قیام می کند! همصدا با غوغای دهه نودی ها، دست در دست بچه هایمان، وعده ما پنجشنبه ساعت 17 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت جمعی از مداحان برای اجتماع «سلام فرمانده» ورزشگاه آزادی

دعوت جمعی از مداحان برای اجتماع «سلام فرمانده» ورزشگاه آزادی