مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 12:172022-05-25سياسي

رسانه باید در مسائل مرزی با انعکاس صحیح مسائل همراه مرزبانی باشد


در مسائل مرزی رسانه باید با انعکاس صحیح مسائل همراه مرزبانی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مجید شجاع اظهار کرد: در مسائل مرزی رسانه باید با انعکاس صحیح مسائل همراه مرزبانی باشد و انعکاس صحیح فعالیت مرزبانان منجر به امیدآفرینی و افزایش اعتماد مردم می شود.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در خصوص تجهیزات و هوشمندسازی در مرزبانی این استان افزود: اشراف و رصد اطلاعاتی در مرز به صورت کامل و با ترکیبی از اقدامات عملیاتی شامل حضور نیروها و همچنین بهره گیری از تجهیزات هوشمند وجود دارد.

وی گفت: البته همچنان در حوزه تجهیزات به وسایل پیشرفته در راستای هوشمندسازی و اقدامات کنترلی وجود دارد و مسؤولان باید مساعدت لازم را داشته باشند.

شجاع افزود: فضای مرز متفاوت با فضای داخل کشور است، وقایع مرزی با سایر وقایع و حوادث متفاوت است و مسائل مرزی به سرعت می تواند به اختلافات مرزی 2 کشور منجر شود.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در مسائل مرزی رسانه باید با انعکاس صحیح مسائل همراه مرزبانی باشد و انعکاس صحیح فعالیت مرزبانان منجر به امیدآفرینی و افزایش اعتماد مردم می شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری راهبردهای نظام را مشخص کرده اند و طبق منویات ایشان مردم افغانستان برای ما محترم هستند و با کرامت و رأفت اسلامی با آن ها برخورد می شود با این حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه باید در مسائل مرزی با انعکاس صحیح مسائل همراه مرزبانی باشد

رسانه باید در مسائل مرزی با انعکاس صحیح مسائل همراه مرزبانی باشد