مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 12:072022-05-25اقتصادي

سواحل استان بوشهر مواج و متلاطم است/ احتمال خیزش گرد و خاک محلی


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به اینکه تا روز جمعه سواحل استان به خصوص در مناطق مرکزی و جنوبی مواج و متلاطم خواهد بود گفت: - در مناطق مستعد گردوخاک پیش بینی می شود.

پیام مساعدی در گفت وگو با اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد تا روز جمعه در برخی از ساعات با وزش بادهای شمالی، سواحل استان به خصوص در مناطق مرکزی و جنوبی مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین پیش بینی می شود طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب با افزایش سرعت وزش بادهای شمالی، سواحل استان به طور نسبی مواج و متلاطم شود، ضمن اینکه در این مدت، وقوع گرد و خاک محلی در مناطق مستعد استان دور از انتظار نیست.

وی گفت: بر همین اساس طی ساعات آینده آسمان صاف همراه با غبار محلی و در برخی از نقاط گردوغبار و طی ساعاتی وزش باد و در مناطق مستعد باد و گردوخاک پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمالی با سرعت 10 تا 36 گاهی 46 کیلومتر در ساعات و در طول روز تا اوایل شب گاهی بیش از 50 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی گفت: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی 60 تا 120 گاهی 150 سانتیمتر و در سواحل مرکزی و جنوبی 90 تا 150 گاهی 180 سانتیمتر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواحل استان بوشهر مواج و متلاطم است/ احتمال خیزش گرد و خاک محلی

سواحل استان بوشهر مواج و متلاطم است/ احتمال خیزش گرد و خاک محلی