مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 12:022022-05-25سياسي

مدیران در حوزه ترویج حجاب و عفاف جدی تر کار کنند


سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مسئله حجاب و عفاف از اهمیت بالایی برخوردار است لذا باید همگی با دلسوزی و جدیتی بیشتری در این حوزه فعالیت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن حسین میرزایی صبح امروز در قرارگاه حجاب و عفاف چهارمحال و بختیاری گفت: باید در جلساتی که پیرو ترویج حجاب و عفاف است در کنار مدیران دستگاه های فرهنگی کارشناسان، متنفذین و مردم مطلع نیز حضور یابند تا عملیاتی تر روی این مسئله مهم برنامه ریزی شود.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: به هر مسئله ای مردم ورود پیدا کردند شاهد موفقیت های خوبی شدیم لذا همه باید دست به دست هم دهند مردم را پای کار بیاورند.

وی خاطرنشان کرد: نباید حجاب و عفاف را منحصر به یک جنسیت کرد و همه دستگاه ها باید به جای ارائه لیست های بلند بالا و تمرکز بر چندین وجه این مسئله مهم روی یک مسئله از حجاب و عفاف تمرکز کنند و تا پایان سال مثلا در حوزه امنیت پارک ها دستاوردهای خوبی بدست بیاورند و سپس به وجه دیگری بپردازند.

حسین میرزایی با بیان اینکه کار فرهنگی زمان بر و دیربازده است، افزود: همانطوری که در حوزه استفاده از کمربند ایمنی با استفاده از ظرفیت دانش آموزان و راه اندازی همیار پلیس شاهد ثمرات خوبی شدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران در حوزه ترویج حجاب و عفاف جدی تر کار کنند

مدیران در حوزه ترویج حجاب و عفاف جدی تر کار کنند