مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 12:022022-05-25اقتصادي

موافقت با 5 طرح توسعه ای در خراسان شمالی


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: با جانمایی 4 طرح در زمینه کشاورزی و دامپروری و 1 طرح در زمینه احداث نیروگاه خورشیدی و تصویب بازنگری طرح هادی روستاهای برج، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در سومین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان، اظهار کرد: با جانمایی 4 طرح در زمینه کشاورزی و دامپروری و 1 طرح در زمینه احداث نیروگاه خورشیدی و تصویب بازنگری طرح هادی روستاهای برج، ینگه قلعه و کلاته شهید آذرسا در سال 1401 موافقت گردید.

وی گفت: از 9 پرونده ای که در این جلسه مطرح شد، 3 پرونده در شهرستان بجنورد، 2 پرونده در شهرستان شیروان، 2 پرونده در شهرستان فاروج و از شهرستان های گرمه و اسفراین هر کدام یک پرونده مطرح شد که اغلب پرونده ها در خصوص احداث بنا و ایجاد فعالیت در خارج از حریم شهرها بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: از بین پرونده های مطرح شده، 4 پرونده در زمینه دامپروری و 1 پرونده در زمینه جانمایی نیروگاه خورشیدی بود که هر 5 پرونده مورد موافقت کارگروه قرار گرفت.

قاسمی تصریح کرد: همچنین موضوع توسعه ناحیه صنعتی شهید محمدزاده شهرستان گرمه در این جلسه مطرح شد و مورد موافقت قرار گرفت و بازنگری طرح هادی روستاها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با 5 طرح توسعه ای در خراسان شمالی

موافقت با 5 طرح توسعه ای در خراسان شمالی