مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 11:522022-05-25حوادث

تشریح جزییات عملیات تیم های امداد و نجات اعزامی شیراز به آبادان


رییس سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز جزییات عملیات آواربرداری و امداد و نجات آتش نشانان شیراز در حادثه متروپل آبادان را تشریح کرد.

- ، محمدهادی قانع در رابطه با حضور 2 تیم عملیاتی امداد و نجات آتش نشانی شیراز در حادثه متروپل آبادان بیان کرد: دو تیم واکنش سریع و آواربرداری آتش نشانی شیراز که با تجهیزات امدادی با هماهنگی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و مدیریت بحران استانداری به آبادان سفر کرده اند، به محض حضور در محل اقدامات خود را با هماهنگی ستاد بحران حادثه ریزش ساختمان متروپل آغاز کردند.

وی با ابراز تأسف از اینکه حجم آوار پایدار نیست و این وضعیت شرایط را برای امدادگران دشوار کرده است، افزود: ساختمان مجاور متروپل تخلیه شده است و با توجه به شرایط موجود، امدادرسانی از چند جبهه در حال انجام است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: مدیریت و آوار برداری ضلع جنوبی ساختمان بر عهده تیم های آتش نشان شیراز بوده و هدف برداشتن آوار و دسترسی به هموطنان گرفتار در زیر آوار است.

قانع با تصریح به شرایط سخت امدادرسانی در متروپل بیان داشت: این حادثه به دلیل تخریب ساختمان ده طبقه عملیات آواربرداری را دچار پیچیدگی های خاصی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات عملیات تیم های امداد و نجات اعزامی شیراز به آبادان

تشریح جزییات عملیات تیم های امداد و نجات اعزامی شیراز به آبادان