مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 11:472022-05-25بين الملل

تجاوزات صهیونیستها حاکی از تروریسم سازمان یافته آنها است


جنبش جهاد اسلامی امروز اعلام کرد که تجاوزات صهیونیستها علیه ملت فلسطین ازجمله به شهادت رساندن نوجوان 16 ساله فلسطینی در نابلس، حاکی از تروریسم سازمان یافته این رژیم است.

- به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی امروز چهارشنبه، در واکنش به شهادت غیث رفیق یامین نوجوان 16 ساله فلسطینی که بر اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیستی به شهادت رسید، اعلام کرد که شهادت این نوجوان فلسطینی در چارچوب تروریسم سازمان یافته رژیم صهیونیستی و سران و شهرک نشینان این رژیم علیه ملت فلسطین، اتفاق افتاد.

این جنبش در ادامه تاکید کرد: مردم ما نباید دربرابر ظلم صهیونیستها عقب نشینی کنند.

این وظیفه مقدس فلسطینیان است که در تشکیل گردانهای نابلس با هدف ادامه مقاومت و مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی تجلی یافته است.

جنبش جهاد اسلامی از فعالان مقاومت و ملت مبارز فلسطین خواستار افزایش مقاومت از طرق مختلف شد تا به این صورت مانع از ثبات و استقرار اشغالگران در اراضی فلسطینی شوند.

لازم به ذکر است که وزارت بهداشت فلسطین بامداد چهارشنبه اعلام کرد که غیث رفیق یامین نوجوان 16 ساله فلسطینی که در منطقه قبر حضرت یوسف (ع) در نابلس از ناحیه سر هدف اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفته بود، براثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاوزات صهیونیستها حاکی از تروریسم سازمان یافته آنها است

تجاوزات صهیونیستها حاکی از تروریسم سازمان یافته آنها است