مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 11:422022-05-25بين الملل

اعلام آمادگی روسیه برای کمک به خروج کشتی های مواد غذایی اوکراین


معاون وزیر خارجه روسیه ضمن اعلام آمادگی برای کمک به خروج کشتی های حامل مواد غذایی از بنادر اوکراین، گفت برای جلوگیری از بحران غذایی باید تحریم ها برداشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اندری رودنکو معاون وزیر خارجه روسیه امروز (چهارشنبه) شرط مسکو برای کمک به خروج کشتی های مواد غذایی اوکراین از بنادر و حل بحران غذا در جهان را اعلام کرد.

رودنکو طی نشست خبری در مسکو گفت: اوکراین باید مین های اطراف کشتی های روسی در بنادر خود را پاکسازی کند تا مذاکرات برای خروج کشتی های مواد غذایی آغاز شود .

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وی در این باره توضیح داد: روسیه آماده است تا یک گذرگاه بشردوستانه برای خروج کشتی های حامل مواد غذایی از بنادر اوکراین باز کند .

این دیپلمات روس با بیان اینکه برای جلوگیری از بحران غذایی در جهان باید تحریم ها علیه مسکو برداشته شود، ادامه داد: شرایط سران اوکراین برای بازگشت به مذاکرات ما را وادار می کند که واقعیت تمایل آنها برای راه حل مسالمت آمیز را زیر سوال ببریم .

بر اساس این گزارش، رودنکو اضافه کرد: ما در مورد امکان تبادل اسرا با اوکراین پس از محاکمه نظامیان تسلیم شده این کشور صحبت خواهیم کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی روسیه برای کمک به خروج کشتی های مواد غذایی اوکراین

اعلام آمادگی روسیه برای کمک به خروج کشتی های مواد غذایی اوکراین