مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 11:322022-05-25اجتماعي

تشرف 1108 از زائران و عوامل اجرایی خراسان جنوبی به سرزمین وحی


مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی با اشاره به اعزام 1108 نفر از زائران و عوامل اجرایی استان به سرزمین وحی گفت: 8 کاروان از حجاج بیت الحرام از فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند و یک کاروان نیز از مشهد اعزام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، ابوالفضل نوفرستی مدیر سازمان حج و زیارت خراسان جنوبی امروز در نشست خبری گرامیداشت هفته حج و زیارت با رسانه ها اظهار داشت: بعد از دو سال وقفه تشرف زائران به سرزمین وحی امسال مشتاقان زیارت کعبه مکرمه و مدینه منوره اعزام می شوند.

وی افزود: زائران سرزمین وحی خراسان جنوبی در قالب 8 کاروان طی روزهای پنجم و ششم تیرماه از فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند عازم این سفر معنوی می شوند.

مدیر سازمان حج و زیارت خراسان جنوبی تصریح کرد: مجموع کل زائران حج تمتع، روحانیون کاروان ها و عوامل اجرایی استان هزار و 108 نفر است.

نوفرستی یادآور شد: یک کاروان زائران تشرف به سرزمین وحی خراسان جنوبی از سهمیه خراسان رضوی گرفته شده که مدینه قبل بوده و از فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد اعزام می شوند.

وی تعداد زائرین سرزمین وحی خراسان جنوبی را هزار و 60 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد 200 نفر در قالب دو کاروان از عزیزان اهل سنت استان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشرف 1108 از زائران و عوامل اجرایی خراسان جنوبی به سرزمین وحی

تشرف 1108 از زائران و عوامل اجرایی خراسان جنوبی به سرزمین وحی