مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 11:322022-05-25سياسي

ماموریت رییس جمهور به سازمان محیط زیست و وزارتخارجه برای رفع مشکل آلودگی هوا


رییس جمهور با اشاره به افزایش آلودگی هوا، سلامتی مردم را موضوعی حیاتی عنوان کرد و گفت:رییس سازمان محیط زیست و وزیر خارجه بدون فوت وقت از طریق مذاکره با کشورهای منشأ آلودگی موضوع را حل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت با تسلیت ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، اجرای عدالت و مبارزه با فساد را از مهم ترین آموزه های رییس مذهب شیعه دانست و همه دولت مردان را به تأسی از آن حضرت دعوت کرد.

رییس جمهور گفت: همه خوبی ها در عرصه اندیشه، اخلاق و رفتار در پرتو امام عادل شکل می گیرد و همه خدمتگزاران مردم باید جلوه این ولایت حقه را با اجرای عدالت نمایان کنند.

وی در ادامه سخنانش بر لزوم پرداخت به موقع پول خرید گندم از کشاورزان تأکید کرد و افزود: کشاورزان عزیز با تلاش خود امنیت غذایی کشور را تأمین می کنند و دولت هم به وظیفه خود در خرید تضمینی و پرداخت به موقع آن عمل می کند.

رییسی هوای پاک را از حقوق مردم برشمرد و با اشاره به افزایش آلودگی هوا در استان های مختلف کشور، اظهار داشت: سلامتی مردم موضوعی حیاتی و آلودگی هوا برای مردم غیرقابل تحمل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت رییس جمهور به سازمان محیط زیست و وزارتخارجه برای رفع مشکل آلودگی هوا

ماموریت رییس جمهور به سازمان محیط زیست و وزارتخارجه برای رفع مشکل آلودگی هوا