مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 11:272022-05-25اقتصادي

مصرف بیش از حدمجاز برق برخورد قانونی به دنبال دارد


دادیار حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان گفت: ادارات دولتی که از حدمجاز بیشتر برق مصرف برق داشته باشند مطمئنأ با برخورد قاطع دستگاه قضا مواجه خواهند شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان، جلسه کارگروه تامین سوخت نیروگاه های استان سیستان و بلوچستان با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان، احمد زاده دادیار حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان، نمایندگان شرکت پخش فرآورده های نفتی استان، مدیران مدیریت تولید و نیروگاه های استان به همراه نمایندگان استانداری و سایر ارگان های مرتبط تشکیل شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان گفت: تولید نیروگاه ها مسلتزم تامین سوخت به موقع در ایام پیک بار است و در صورت عدم تامین سوخت نیروگاه ها شرایط تولید برق بحرانی خواهد شد.

پرنده مطلق افزود: در حال حاضر میزان مصرف در شرایط بحرانی قرار دارد و با توجه به نزدیک شدن به زمان پیک بار لزوم مشارکت مردم و دستگاه های اجرایی استان بیش از پیش احساس می شود و بحث فرهنگ سازی مدیریت مصرف و کاهش مصرف برق ادارات دولتی در زمان پیک بار بسیار مهم و ضروری است.

وی ادامه داد: اجرای مصوبه هییت وزیران در خصوص ملزم بودن ادارات دولتی در تامین برق خود به وسیله مولدهای اضطراری در زمان پیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف بیش از حدمجاز برق برخورد قانونی به دنبال دارد

مصرف بیش از حدمجاز برق برخورد قانونی به دنبال دارد