مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 11:172022-05-25سياسي

خرمشهر و آبادان عزادار امام صادق و جان باختگان متروپل می شوند


پویش بزرگ «راه صادق» همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در مناطق شهری و روستایی مسیر خرمشهر – شلمچه و شهرهای خرمشهر و آبادان برگزار می شود.

- خرمشهر- پویش بزرگ راه صادق همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در مناطق شهری و روستایی مسیر خرمشهر – شلمچه و شهرهای خرمشهر و آبادان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قرار است در روزهای پنجشنبه و جمعه (پنجم و ششم خردادماه امسال) 5 موکب پذیرایی و عزاداری از میدان مقاومت خرمشهر تا منطقه شلمچه در مسیر جاده اصلی و روستاهای اطراف برپا بشود و اقداماتی همچون مشاوره مذهبی و بازی با کودکان در موکب های منتخب انجام خواهد شد.

همزمان با شب شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در 15 نقطه شهری و روستایی مسیر جاده خرمشهر به شلمچه در محل مساجد، حسینیه ها، موکب ها نیز مراسم عزاداری همراه با پذیرایی انجام می شود.

اجتماع بزرگ هیئت های مذهبی خرمشهر به مناسبت شهادت امام جعفر صادق علیه السلام با شعار راه صادق با امام صادق علیه السلام و گرامیداشت فوت شدگان حادثه متروپل آبادان با حضور هیئت های مذهبی خرمشهر با سخنرانی حجت الاسلام رحیم ناصری و مداحی ملأ موسی عتیقی و شعرخوانی مرتضی نصاری روز جمعه در جاده خرمشهر شلمچه روستای سوره درب فیلیه از ساعت 21 همراه با پذیرایی از دوستان اهل بیت علیها السلام انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرمشهر و آبادان عزادار امام صادق و جان باختگان متروپل می شوند

خرمشهر و آبادان عزادار امام صادق و جان باختگان متروپل می شوند